CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Assalamualaikum...welc0me t0 my bl0g...jangan lupa f0llow saye 0kayh!!insyaAllah i will f0llow u back...dr0ps ur c0mment jugak taw3...arigat0!say0nara~~...syg kamu semua..=)...enjoy reading my bl0g yea.....lalalallalalalalalalalalalalalallalalalalalalalala..................................

Followers

Friday, April 1, 2011

Caye x aku ade bl0g..???wuhuhu...pheweet..=p..[mood=jakun telampau+gedik-ged0k]

 Assalamualaikum...
Salam sejahtera pembuka bicara,
selamat dtg sume ke dlm bl0g sye,
rajin2 la bce ape2 yg ade,

sye ucpkan terima kasih...
[erk...cm tak kene je..huhuhuhu...]


        Erm...mcm ne nak start nieyh..(truja seyh ade bl0g!!huwa3..=)

        
           Hai k0rg dsana...dsini & dsinun...Nama aku Zafirah Bt Mohamad..Aku
 adlah pmilik bl0g ini...jd..bl0g inii aku punye...klau org tye ckp ini bl0g
 aku..ada faham??jd..ini bl0g aku..yee....bgus3...*buad2 phm je ek..um0 
 aku..erk..mude lg dr abg2 n akk2 aku kut....aku tggal d'rumah yg pastinya 
 bukan aku punya rumah...bukan uma k0rg jugak..n bukan jugak uma dye yg
 dsebelah k0rg tu..*jeling2 spe kat sbelah...aku frendly kut...so,lau nk  bkwn
 ngan aku jdlah frens aku kat fb tu ea....=)..aku adelah se0rg prmpuan yg msih
 dbwh jagaan kdua 0rg tuaku yg trsayang....aku buad ini bl0g adalah
 kerana..aku...aku...sukela..lau k0rg nda mau bca..sudah...aku 0k jep..=)..  ak
 buad bl0g ni bkn juz nk seshare cter2 0r pglmn..mayb a lil bit 0f kn0wldge
 ak nk kasi tau sama k0rg sume...h0pe k0rg sume enj0y reading dis bl0g..haa..ak
 nk cter ni...ak ni suka mkn ais..sbb tu nme bl0g pun psl ais..nak tau knp ak ske
 ais n ais tu dsukai 0leh ak??jeng3..sbbnye adelah....


 *will be cntinue 0n de next p0st......tggu abg p0smen dtg uma..heeee...=D..


  adi0s amig0s.... !!

 p/s...k0rg3..ak ta taw sgt psl bl0g ni...lau k0rg sudi
 mmbantu...bantulah ak yep...=)...mekasih byk3...byk tu..*aku
 bl0gger!!yeah!

0 comments:

Post a Comment